Dzieci młodsze:

6:30 – 7:00

Powitanie dnia – zbieranie się dzieci w grupie łączonej

∙ zabawy integracyjne

∙ zabawy zgodne z zainteresowaniami dzieci

∙ praca indywidualna z dzieąmi wymagającymi wsparcia
i z dziećmi zdolnymi

∙ rozwijanie zainteresowań

7:00 – 8:00

Zabawy dowolne i zespołowe

Warsztaty tematyczne

 

∙ zabawy konstrukcyjne

∙ zabawy przy stolikach

∙ zabawy przy muzyce

8:00 – 8:15

Ćwiczenia poranne

∙ zabawy ruchowe

∙ ćwiczenia poranne

8:15 – 9:00

Śniadanie ( I ) z czynnościami samoobsługowymi

∙ czynności opiekuńcze, porządkowe i samoobsługowe

∙ czynności higieniczne i sanitarne w łazience

∙ doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków

9:00 – 9:30

Zabawy dowolne i zespołowe

∙ zabawy w kącikach zainteresowań

∙ układanie puzzli, gry planszowe

∙ kolorowanie ilustracji

9:30 – 10.00

Zajęcia dydaktyczne

Zajęcia z poszczególnych działów edukacji w oparciu
o podstawą programową i wybranego programu wychowania przedszkolnego (zajęcia z mowy, pojęć matematycznych, zajęcia muzyczne, plastyczne, ćwiczenia gimnastyczne, zabawy orientacyjno – porządkowe itp.). Sytuacje edukacyjne z całą grupę lub w zespołach.

10:00 – 10:30

Śniadanie ( II ) z czynnościami samoobsługowymi

∙ zabiegi higieniczno – sanitarne

∙ doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków

10:30 – 11:30

Pobyt na świeżym powietrzu

∙ zabawy i ćwiczenia w ogrodzie

∙ spacery, obserwacje przyrodnicze

11:30 – 12:10

Obiad ( II danie )

∙ przygotowanie do posiłku

∙ ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami

12:10 – 13:00

Poobiedni odpoczynek – bajkoterapia, muzykoterapia

∙ czynności samoobsługowe, opiekuńcze, organizacyjne
w sali i łazience

∙ organizacja różnorodnych form odpoczynku

13:00 – 13:30

13:30 – 14:45

Przygotowanie do II cz. obiadu

Obiad ( zupa )

∙ kształtowanie nawyków higienicznych

∙ kulturalne spożywanie posiłku

14:45 – 15:30

Swobodna zabawa

Zajęcia dodatkowe

∙ zabawy dowolne w sali

∙ zabawy integracyjne, konstrukcyjno-plastyczne gry planszowe

15:30 – 16:00

Podwieczorek

∙ doskonalenie umiejętności samodzielnego spożywania posiłku

16:00 – 17:00

Zabawy dowolne i zespołowe
w grupie łączonej

Czynności porządkowe

Rozchodzenie się dzieci

∙ gry planszowe, układanki przy stolikach

∙ ćwiczenia manualne i grafomotoryczne

∙ rozwijanie zainteresowań dzieci

Dzieci starsze:

6:30 – 7:00

Powitanie dnia – zbieranie się dzieci w grupie łączonej

∙ zabawy integracyjne

∙ zabawy zgodne z zainteresowaniami dzieci

∙ praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia
i z dziećmi zdolnymi

∙ rozwijanie zainteresowań

7:00 – 8:00

Zabawy dowolne i zespołowe

Warsztaty tematyczne

 

∙ zabawy konstrukcyjne

∙ zabawy przy stolikach

∙ zabawy przy muzyce

8:00 – 8:15

ćwiczenia poranne

∙ zabawy ruchowe

∙ ćwiczenia poranne

8:15 – 9:00

Śniadanie ( I ) z czynnościami samoobsługowymi

∙ czynności opiekuńcze, porządkowe i samoobsługowe

∙ czynności higieniczne i sanitarne w łazience

∙ doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków

9:00 – 9:30

Zabawy dowolne i zespołowe

∙ zabawy w kącikach zainteresowań

∙ układanie puzzli, gry planszowe

∙ kolorowanie ilustracji

9:30 – 10.15

Zajęcia dydaktyczne

Zajęcia z poszczególnych działów edukacji w oparciu
o podstawą programową i wybranego programu wychowania przedszkolnego (zajęcia z mowy, pojęć matematycznych, zajęcia muzyczne, plastyczne, ćwiczenia gimnastyczne, zabawy orientacyjno – porządkowe itp.). Sytuacje edukacyjne z całą grupą lub w zespołach.

10:15 – 10:30

śniadanie ( II ) z czynnościami samoobsługowymi

∙ zabiegi higieniczno – sanitarne

∙ doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków

10:30 – 11:30

Pobyt na świeżym powietrzu

∙ zabawy i ćwiczenia w ogrodzie

∙ spacery, obserwacje przyrodnicze

11:30 – 12.00

Zajęcia dydaktyczne

Zajęcia z poszczególnych działów edukacji w oparciu
o podstawą programową i wybranego programu wychowania przedszkolnego (zajęcia z mowy, pojęć matematycznych, zajęcia muzyczne, plastyczne, ćwiczenia gimnastyczne, zabawy orientacyjno – porządkowe itp.). Sytuacje edukacyjne z całą grupą lub w zespołach.

12:00 – 12:30

Obiad ( II danie )

∙ przygotowanie do posiłku

∙ ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami

12:30 – 13:00

Poobiedni odpoczynek – bajkoterapia, muzykoterapia

∙ czynności samoobsługowe, opiekuńcze, organizacyjne w sali
i łazience

∙ organizacja różnorodnych form odpoczynku

13.00 – 13:20

Zabawy dowolne i zespołowe

∙ zabawy w kącikach zainteresowań

∙ układanie puzzli, gry planszowe

∙ kolorowanie ilustracji

13:20 – 14:00

Przygotowanie do II cz. obiadu

Obiad ( zupa )

∙ kształtowanie nawyków higienicznych

∙ kulturalne spożywanie posiłku

14:00 – 15:30

 

 

Swobodna zabawa

Zajęcia dodatkowe

∙ zabawy dowolne w sali

∙ zabawy integracyjne, konstrukcyjno-plastyczne gry planszowe

15:30 – 16:00

Podwieczorek

∙ doskonalenie umiejętności samodzielnego spożywania posiłku

16:00 – 17:00

Zabawy dowolne i zespołowe
w grupie łączonej

Czynności porządkowe

Rozchodzenie się dzieci

∙ gry planszowe, układanki przy stolikach

∙ ćwiczenia manualne i grafomotoryczne

∙ rozwijanie zainteresowań dzieci

 

Godziny otwarcia

6.30 - 17.00

Lokalizacja

ul. Śniadeckich 1G, 75-453 Koszalin

Zobacz na mapie

Kontakt

Telefon: 608-839-195
Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.