6:30 – 7:00 |
Powitanie dnia – zbieranie się dzieci w grupie łączonej |
∙ zabawy integracyjne ∙ zabawy zgodne z zainteresowaniami dzieci ∙ praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia i z dziećmi zdolnymi ∙ rozwijanie zainteresowań |
7:00 – 8:00 |
Zabawy dowolne i zespołowe Warsztaty tematyczne
|
∙ zabawy konstrukcyjne ∙ zabawy przy stolikach ∙ zabawy przy muzyce |
8:00 – 8:15 |
Ćwiczenia poranne |
∙ zabawy ruchowe ∙ ćwiczenia poranne |
8:15 – 9:00 |
Śniadanie ( I ) z czynnościami samoobsługowymi |
∙ czynności opiekuńcze, porządkowe i samoobsługowe ∙ czynności higieniczne i sanitarne w łazience ∙ doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków |
9:00 – 9:30 |
Zabawy dowolne i zespołowe |
∙ zabawy w kącikach zainteresowań ∙ układanie puzzli, gry planszowe ∙ kolorowanie ilustracji |
9:30 – 10.00 |
Zajęcia dydaktyczne |
Zajęcia z poszczególnych działów edukacji w oparciu o podstawą programową i wybranego programu wychowania przedszkolnego (zajęcia z mowy, pojęć matematycznych, zajęcia muzyczne, plastyczne, ćwiczenia gimnastyczne, zabawy orientacyjno – porządkowe itp.). Sytuacje edukacyjne z całą grupę lub w zespołach. |
10:00 – 10:30 |
Śniadanie ( II ) z czynnościami samoobsługowymi |
∙ zabiegi higieniczno – sanitarne ∙ doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków |
10:30 – 11:30 |
Pobyt na świeżym powietrzu |
∙ zabawy i ćwiczenia w ogrodzie ∙ spacery, obserwacje przyrodnicze |
11:30 – 12:10 |
Obiad ( II danie ) |
∙ przygotowanie do posiłku ∙ ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami |
12:10 – 13:00 |
Poobiedni odpoczynek – bajkoterapia, muzykoterapia |
∙ czynności samoobsługowe, opiekuńcze, organizacyjne w sali i łazience ∙ organizacja różnorodnych form odpoczynku |
13:00 – 13:30 |
||
13:30 – 14:45 |
Przygotowanie do II cz. obiadu Obiad ( zupa ) |
∙ kształtowanie nawyków higienicznych ∙ kulturalne spożywanie posiłku |
14:45 – 15:00 |
Swobodna zabawa Zajęcia dodatkowe |
∙ zabawy dowolne w sali ∙ zabawy integracyjne, konstrukcyjno-plastyczne gry planszowe |
15:00 – 15:30 |
Podwieczorek |
∙ doskonalenie umiejętności samodzielnego spożywania posiłku |
15:30 – 17:00 |
Zabawy dowolne i zespołowe Czynności porządkowe Rozchodzenie się dzieci |
∙ gry planszowe, układanki przy stolikach ∙ ćwiczenia manualne i grafomotoryczne ∙ rozwijanie zainteresowań dzieci |
6:30 – 7:00 |
Powitanie dnia – zbieranie się dzieci w grupie łączonej |
∙ zabawy integracyjne ∙ zabawy zgodne z zainteresowaniami dzieci ∙ praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia i z dziećmi zdolnymi ∙ rozwijanie zainteresowań |
7:00 – 8:00 |
Zabawy dowolne i zespołowe Warsztaty tematyczne
|
∙ zabawy konstrukcyjne ∙ zabawy przy stolikach ∙ zabawy przy muzyce |
8:00 – 8:15 |
ćwiczenia poranne |
∙ zabawy ruchowe ∙ ćwiczenia poranne |
8:15 – 9:00 |
Śniadanie ( I ) z czynnościami samoobsługowymi |
∙ czynności opiekuńcze, porządkowe i samoobsługowe ∙ czynności higieniczne i sanitarne w łazience ∙ doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków |
9:00 – 9:30 |
Zabawy dowolne i zespołowe |
∙ zabawy w kącikach zainteresowań ∙ układanie puzzli, gry planszowe ∙ kolorowanie ilustracji |
9:30 – 10.15 |
Zajęcia dydaktyczne |
Zajęcia z poszczególnych działów edukacji w oparciu o podstawą programową i wybranego programu wychowania przedszkolnego (zajęcia z mowy, pojęć matematycznych, zajęcia muzyczne, plastyczne, ćwiczenia gimnastyczne, zabawy orientacyjno – porządkowe itp.). Sytuacje edukacyjne z całą grupą lub w zespołach. |
10:15 – 10:30 |
śniadanie ( II ) z czynnościami samoobsługowymi |
∙ zabiegi higieniczno – sanitarne ∙ doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków |
10:30 – 11:30 |
Pobyt na świeżym powietrzu |
∙ zabawy i ćwiczenia w ogrodzie ∙ spacery, obserwacje przyrodnicze |
11:30 – 12.00 |
Zajęcia dydaktyczne |
Zajęcia z poszczególnych działów edukacji w oparciu o podstawą programową i wybranego programu wychowania przedszkolnego (zajęcia z mowy, pojęć matematycznych, zajęcia muzyczne, plastyczne, ćwiczenia gimnastyczne, zabawy orientacyjno – porządkowe itp.). Sytuacje edukacyjne z całą grupą lub w zespołach. |
12:00 – 12:30 |
Obiad ( II danie ) |
∙ przygotowanie do posiłku ∙ ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami |
12:30 – 13:00 |
Poobiedni odpoczynek – bajkoterapia, muzykoterapia |
∙ czynności samoobsługowe, opiekuńcze, organizacyjne w sali i łazience ∙ organizacja różnorodnych form odpoczynku |
13.00 – 13:20 |
Zabawy dowolne i zespołowe |
∙ zabawy w kącikach zainteresowań ∙ układanie puzzli, gry planszowe ∙ kolorowanie ilustracji |
13:20 – 14:00 |
Przygotowanie do II cz. obiadu Obiad ( zupa ) |
∙ kształtowanie nawyków higienicznych ∙ kulturalne spożywanie posiłku |
14:00 – 15:00
|
Swobodna zabawa Zajęcia dodatkowe |
∙ zabawy dowolne w sali ∙ zabawy integracyjne, konstrukcyjno-plastyczne gry planszowe |
15:00 – 15:30 |
Podwieczorek |
∙ doskonalenie umiejętności samodzielnego spożywania posiłku |
15:30 – 17:00 |
Zabawy dowolne i zespołowe Czynności porządkowe Rozchodzenie się dzieci |
∙ gry planszowe, układanki przy stolikach ∙ ćwiczenia manualne i grafomotoryczne ∙ rozwijanie zainteresowań dzieci |
6.30 - 17.00
ul. Śniadeckich 1G, 75-453 Koszalin
Telefon: 608-839-195
Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.